بلاگ مجتمع فنی تهران پایتخت

در وبلاگ تهران پایتخت، خلاصه مقاله های کوتاه و مفید را مطالعه کنید.

بلاگ مجتمع فنی تهران پایتخت

در وبلاگ تهران پایتخت، خلاصه مقاله های کوتاه و مفید را مطالعه کنید.

  • ۰
  • ۰

تصمیم‌گیری در ارتباط با انتخاب شغل، از تصمیمات مهمی است که افراد باید در نظر داشته باشند. شغل تعمیرات برد الکترونیکی، یکی از تخصصی‌ترین شغل‌های فنی می‌باشد. خرابی‌ها و مشکلات مختلفی که در دستگاه‌ها و لوازم برقی اتفاق می‌افتد، ممکن است به علت خرابی در برد الکترونیکی آن‌ها باشد. از آنجایی که تعمیر این قطعات، نیاز به مهارت و تجربه‌ی بالایی دارد، برای تعمیر آن‌ها حتماً باید به تعمیرکار متخصص در این زمینه، مراجعه کرد. با توجه به این که وسایل مختلف روز به روز در حال پیشرفت و دیجیتالی شدن می‌باشند، امکان استفاده از بردهای الکترونیکی پیشرفته‌تر در انواع این وسایل وجود دارد. از این رو، می‌توان آینده‌ی شغلی بسیار روشنی را برای این کار، پیش‌بینی کرد. هزینه‌های ورود به بازار کار تعمیرات برد الکترونیکی، به چند بخش تقسیم می‌شوند:

1- هزینه‌ی یادگیری تعمیرات برد الکترونیکی
2- هزینه‌ی خریداری ابزارهای تعمیرات برد الکترونیکی
3- هزینه‌ی اجاره و رهن مغازه. درآمد تعمیرات برد الکترونیکی

موفقیت در این شغل نیز به عوامل مختلفی از این قبیل وابسته است:
تجربه و سابقه‌ی بالای فرد، کیفیت بالای خدمات ارائه شده و جلب رضایت و اعتماد مشتری، تخصص، مهارت بالا، دانش به روز و مورد نیاز، و داشتن تبلیغات مناسب و بهینه.

آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مختلف، با برگزاری دوره‌های آموزشی، هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی در کارگاه‌های فنی، به آموزش تمام نکات مربوط به عیب‌یابی و تعمیر بردهای الکترونیکی می پردازند.

در صورتیکه قصد دارید در بهترین مرکز آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ثبت نام کنید یا اطلاعات راجع به ثبت نام در این دوره به دست آورید، وارد لینک زیر شوید:
https://tehranpaytakht.net/repairing-department/electronic-boards-repairing/

جهت خواندن متن کامل این مقاله به همراه پادکست و ویدیو، وارد لینک زیر شوید:
https://tehranpaytakht.net/electronic-boards-repairing-income/

  •  
  • ۰۰/۱۱/۱۰
  • امیرحسین کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی